dijous, 1 de setembre del 2011

Com tinc el monyet rullet…

Tan xicotet que sóc,
i tinc el monyet rullet,
si em diuen a qui semble,
jo diré que al Jesuset.
Tan xicoteta que sóc
i tinc el cabell rullet,
si em pregunten a qui semble
jo diré que a Jesuset.
Durant les festes del carrer del Ninyo, a mitjans del segle passat, mon pare em contava que va dir el verset,  un verset que després he oït a moltes cases d'Oliva entre els més menuts. 
MASF, MCGM
Nota: El nom complet del carrer és del Niño Jesús de Praga, que és una imatge devocional pròpia de l'orde dels Carmelitans Descalços.
Festes del Carrer Ninyo, anys 50 (font: Oliva, història fotogràfica)

1 comentari:

  1. També és un verset conegut a Sollana (cap als sixanta i setanta i çap arrere).

    Per cert, «mon pare en contava» deu ser «mon pare em contava».

    ResponElimina